Pohjois-Pohjanmaan sairaanhoitopiiri huomioi henkilöstöään kulttuuri- ja liikuntaseteleillä.
Talousjohtaja Jarkko Raatikainen kertoo, että kyseessä on kertaluontoinen koko henkilöstöä koskeva palkitseminen. Kulttuuri- ja liikuntaseteleitä maksetaan kahdessa osassa, yhteensä 400 euron arvosta. Sairaanhoitopiirillä on noin 7 000 työntekijää, eli palkitsemisen kokonaisarvo nousee lähelle kolmea miljoonaa euroa.
Raatikaisen mukaan kyse ei niinkään ole korona-ajan hoidosta sairaanhoitopiirissä, vaan hyvästä työstä ja taloudellisesta tuloksesta viime vuodelta.
– Sairaanhoitopiiri haluaa näin muistaa henkilöstöä sekä kannustaa hyvinvoinnin, liikunnan ja kulttuurin pariin, kertoo Raatikainen.
Palkitseminen kohdistuu henkilöstöön, joka oli sairaanhoitopiirissä töissä vuonna 2020.
Oulun kaupunginsairaalassa korona-ajan hoidosta maksetaan määräaikainen palkankorotus hoitajille.
Lisää Pohjois-Pohjanmaan uutisia Yle Areenassa. Kuuntele, katsele ja lue, mitä lähelläsi tapahtuu.