Perussuomalaisten kansanedustaja James Hirvisaari eroaa Suomen Sisusta. Hän ilmoitti asiasta perjantaina blogissaan.
Hirvisaari sanoo, ettei Suomen Sisussa ole yhdistyksenä mitään väärää, laitonta tai rasistista. Hän perustelee eroaan sillä, että se on nuorisojärjestö.
- Tällaisen keski-ikäisen herrasmiehen on syytä katsoa peiliin muuallakin kuin eduskunnan vessassa ja todeta, että kriteeri "nuoriso" ei omalta kohdaltani ole enää ehkä täysin relevantti, hän kirjoittaa blogissaan.
Suomen Sisu kutsuu itseään kansallismieliseksi järjestöksi.