Det franska skidskyttelandslaget har hamnat i rubrikerna på grund av ett bedrägerifall.
Det är världsmästaren och världscupvinnaren Julia Simon anklagas för två fall av kortbedrägeri. En av personerna som anmält henne är lagkamraten och OS-mästaren Justine Braisaz-Bouchet.
Simon anklagas för kör att ha köpt varor på nätet för mellan 1000 och 2000 euro med lagkamratens kreditkort. Detta ska ha skett i samband med tävlingar i Norge förra året.
Braisaz-Bouchet ska ha konfronterat Simon och även tagit upp fallet med förbundet, men då man inte nått någon lösning har det hela gått vidare till polisutredning.
Genom sin advokat nekar Julia Simon till alla anklagelser.
Simon har intet tränat med landslaget sedan i maj. Förbundet sa då att hon saknades av personliga orsaker.