Tågtrafiken mellan Karis och Salo återupptogs på onsdag eftermiddag efter ett avbrott som orsakades av ett elfel. Störningen började efter klockan 8.
Strax före klockan 10 stod flera morgontåg still antingen i Karis eller i Salo.
Tågen ersattes med busstransport.
Artikeln uppdaterades klockan 13.09 med uppgifter om att trafiken återupptogs efter avbrottet.