Robin Packalen joutui keskeyttämään perjantai-iltana keikkansa Himos Areenalla, sillä yleisöstä heiteltiin toistuvasti juomia lavalle.
Asian vahvistaa Himoslomat-yhtiöiden toimitusjohtaja Päivi Heikkala.
– Järjestyksenvalvojat katsoivat, että keikka joudutaan keskeyttämään kaikkien turvallisuuden vuoksi, Heikkala kommentoi Ylelle.
Juomien heittelystä ei aiheutunut vahinkoa yleisölle, esiintyjille eikä laitteistolle.
Toimitusjohtajan mukaan kyseessä oli yksi ihminen, joka häiriköi keikkaa.
– Henkilö saatiin kiinni ja poliisi saapui paikalle.
Vaikka häiriköitsijä saatiin kiinni Heikkalan mukaan nopeasti, päätettiin keikka silti keskeyttää.
– Tämä oli myös artistin päätös.
Millaisia ajatuksia juttu herätti? Voit kommentoida juttua 1. tammikuuta kello 23:een saakka.