Rovaniemelle suunniteltu Nascar-autojen kilpailu on peruttu. Tapahtuma oli tarkoitus järjestää jään päällä 4.–5. maaliskuuta.
Euro Nascar tiedotti nettisivuillaan tiistaina, että tapahtuman järjestäminen on toistaiseksi siirretty tuonnemmaksi.
NASCAR Whelen Euro Seriesin toimitusjohtaja Jerome Galpinin mukaan tapahtuma kuitenkin aiotaan järjestää lähitulevaisuudessa.
Euro Nascar perustelee tapahtuman peruuntumista sillä, että nykyisissä olosuhteissa ei ole mahdollista varustaa autoja jääolosuhteiden edellyttämällä tavalla.
Euro Nascarin mukaan kausi 2023 alkaa 6.–7. toukokuuta Valenciassa Espanjassa järjestettävällä kilpailulla.
Aiheesta aiemmin:
Lue lisää Lapin uutisia. Kuuntele ja katsele sisältöjämme Yle Areenassa.