Paritalossa syttyi tulipalo Helsingin Paloheinässä tänään varhain lauantaiaamuna.
Pelastuslaitos sai hälytyksen kohteeseen noin kello 4.30. Talon toinen puolisko oli jo tulessa yksiköiden saapuessa paikalle.
Pelastuslaitos sammutti paloa noin kolmen tunnin ajan ja sai estettyä palon leviämisen koko rakennukseen. Henkilövahingoilta vältyttiin ja toinen puoli talosta säilyi asuinkelpoisena.
Pelastuslaitoksen ennakkotietojen mukaan palo alkoi talon toisesta puoliskosta, joka oli remontissa.
Vapaapalokunnan yksiköt jatkoivat jälkivartiointia kohteessa noin puoli kymmeneen aamulle.