Pohjanmaan hyvinvointialueen aluevaltuusto on päättänyt kolmenkymmenen miljoonan euron säästöistä ensi vuodelle.
Säästöt ovat samansuuruiset kuin tälle vuodelle kaavaillut säästöt.
Aluevaltuusto päätti lisäksi kymmenen miljoonan euron säästöistä vuodelle 2026.
Päätös tehtiin eilen maanantaina järjestetyssä kokouksessa.
Sopeutustasoa voidaan kuitenkin päivittää, mikäli taloudellinen tilanne muuttuu.