Olli Määttä kaupattiin Utahin NHL-joukkueeseen

Detroitissa NHL-kautensa aloittanut puolustaja Olli Määttä siirtyy Utahiin.

Olli Määttä spelar ishockey.
Olli Määttä jättää Detroit Red Wingsin taakseen. Kuva: Rick Osentoski-USA TODAY Sports/AOP

Detroit Red Wingsiä edustanut puolustaja Olli Määttä on kaupattu Utah Hockey Clubin NHL-joukkueeseen. Detroit saa kaupassa vastineeksi kolmannen kierroksen varausvuoron.

Määttä on pelannut alkukaudella seitsemän ottelua Detroitin paidassa ja jäänyt ilman tehopisteitä.

Utah on Määtän uran viides NHL-seura. Määttä on edustanut Detroitin lisäksi aiemmin Pittsburgh Penguinsia, Chicago Blackhawksia ja Los Angeles Kingsiä. Pittsburghissa Määttä juhli kahdesti Stanley Cup -mestaruutta.