Detroit Red Wingsiä edustanut puolustaja Olli Määttä on kaupattu Utah Hockey Clubin NHL-joukkueeseen. Detroit saa kaupassa vastineeksi kolmannen kierroksen varausvuoron.
Määttä on pelannut alkukaudella seitsemän ottelua Detroitin paidassa ja jäänyt ilman tehopisteitä.
Utah on Määtän uran viides NHL-seura. Määttä on edustanut Detroitin lisäksi aiemmin Pittsburgh Penguinsia, Chicago Blackhawksia ja Los Angeles Kingsiä. Pittsburghissa Määttä juhli kahdesti Stanley Cup -mestaruutta.