Ylitorniolla lokakuun alusta lähtien voimassa ollut vedenkeittokehotus Tengeliön vesiosuuskunnan vedenjakelualueella on vihdoin päättynyt.
Verkostovesinäytteitä on otettu 3.12., 9.12. ja 12.12.2024.
Vesinäytteissä ei ole todettu koliformisia, E. coli tai enterokokki -bakteereita.
Verkostovettä voi siis käyttää normaalisti. Vähällä käytöllä tai käyttämättömänä olleissa kiinteistöissä on kuitenkin suositeltavaa juoksuttaa vettä ennen käyttöä.