Pellon Energian lämpölaitoksen tuhkasäiliössä syttyi varhain keskiviikkoaamuna kytöpalo. Palo ei päässyt leviämään rakennukseen, mutta siitä aiheutui
erittäin voimakasta savua.
Kohteeseen hälytettiin yksiköitä Suomen ja Ruotsin puolelta, mutta lopulta tilanne hoidettiin Pellon omien yksiköiden toimesta.