Blue Rings marssi jälleen ringettemestaruuteen

Kotimainen ringettekausi huipentui jälleen Blue Ringsin mestaruusjuhliin.

Tuusulalainen Blue Rings voitti toisen peräkkäisen ringeten Suomen mestaruuden. Blue Rings kukisti lauantain neljännessä loppuottelussa Nokian Urheilijat maalein 10–6 ja vei Suomen mestaruuden voitoin 3–1.

Nokian Urheilijoille SM-finaalit ovat tuttua kauraa, sillä nokialaiset pelasivat loppuotteluissa jo 11. peräkkäisellä kaudella. Nokia jäi hopealle kolmantena vuonna peräkkäin.

Iina Kupiainen takoi lauantain ratkaisufinaalissa tehot 2+2. Maija Väyrynen säesti tehoin 2+1.