Tuusulalainen Blue Rings voitti toisen peräkkäisen ringeten Suomen mestaruuden. Blue Rings kukisti lauantain neljännessä loppuottelussa Nokian Urheilijat maalein 10–6 ja vei Suomen mestaruuden voitoin 3–1.
Nokian Urheilijoille SM-finaalit ovat tuttua kauraa, sillä nokialaiset pelasivat loppuotteluissa jo 11. peräkkäisellä kaudella. Nokia jäi hopealle kolmantena vuonna peräkkäin.
Iina Kupiainen takoi lauantain ratkaisufinaalissa tehot 2+2. Maija Väyrynen säesti tehoin 2+1.