Suomen kaupallisen radion parhaimmistoa palkitsevassa Radiogaalassa palkittiin perjantai-iltana vuoden radiojuontajana Niko Saarinen. Saarinen valittiin nyt kolmannen kerran peräkkäin vuoden radiojuontajaksi.
Vuoden radio-ohjelma -palkinnon sai Saarisen juontama NRJ:n Aamu. Vuoden radio -tunnustus meni SuomiRäpille. Radiojuontajan ja radio-ohjelman palkinnot olivat yleisöäänestyksiä.
Radiomedian kunniagalleriaan eli Hall of Fameen kutsuttiin Herman Petrelius ja Maria Keskitalo. Radiogaalassa Helsingin Messukeskuksessa juhlistettiin samalla kaupallisen radion 40-vuotista taivalta Suomessa.