Uumajalainen Thorengruppen juhlii jälleen salibandyn Ruotsin naisten mestaruutta. Thorengruppen löi superfinaalissa Pixbon 7–5 ja valloitti näin jo viidennen peräkkäisen mestaruutensa.
Veera ja Oona Kauppi sekä My Kippilä pelasivat Thorengruppenin kultajoukkueessa. Veera Kauppi takoi finaalissa huimat kolme maalia. Myös Oona Kauppi teki maalin.
Thorengruppen hurjasteli toisen erän jälkeen 6–2-johtoon, mutta Pixbo kiri kolmannessa erässä maalin päähän. Kaupin ottelun kolmas maali (7–5) murensi kuitenkin Pixbon mestaruushaaveet.
– On hienoa, että vaikka tilanne olisi mikä tahansa, niin onnistumme aina voittamaan. Siksi olemme taas Ruotsin paras joukkue, Kauppi hehkutti Ruotsin SVT:n verkkosivuilla.