Lappeenrannassa yksi ihminen loukkaantui torstaina iltapäivällä kuorma-auton ja henkilöauton kylkikolarissa.
Pelastuslaitos sai hälytyksen hieman ennen kello 14:ää Aholantien ja Viipurintien risteykseen kolaripaikalle.
Pelastuslaitos joutui irrottamaan henkilöauton kuljettajan autosta, ja ensihoito toimitti tämän sairaalaan.
Onnettomuuden jälkeen käytössä oli vain yksi kaista.
Poliisi tutkii onnettomuuden syytä.