Kouvolan Pallonlyöjien kausi miesten Superpesiksessä päättyi pronssimitaleihin, kun joukkue kukisti pronssitaistossa Vimpelin Vedon.
Vimpeli voitti joukkueiden avauskohtaamisen lauantaina kotonaan 2–0 (5–1, 3–0). Kouvola oli vahvempi sunnuntaina omalla kotikentällään niin ikään 2–0 (3–2, 5–0). Näin ollen mitalit ratkottiin ylimääräisellä kotiutuskilpailulla, jonka kotijoukkue KPL vei lukemin 2–1.
SM-mitali on Kouvolan Pallonlyöjille jo kuudes viimeisen kahdeksan vuoden aikana. Myös viime syksynä kouvolalaisjoukkue sijoittui kolmanneksi.
Miesten Superpesiksen finaalisarjassa Manse PP johtaa Sotkamon Jymyä otteluvoitoin 2–0. Suomen mestaruuteen vaaditaan kolme voittoa.