Sadat mopoilijat kokoontuivat Oulussa – paljon soittoja hätäkeskukseen

Poliisi määräsi pahimmille hurjas­telijoille ajokieltoja.

Poliisin logo poliisiauton kyljessä.
Kuva: Antro Valo / Yle

Satojen mopojen ja useiden autojen kokoontumiset työllistivät poliisia Oulussa lauantaina.

Mopomiitit aiheuttivat runsaasti soittoja hätäkeskukseen eri puolilla Oulua ja Kempelettä, poliisi kertoo tiedotteessaan.

Koska osallistujia oli niin paljon, poliisi ehti puuttua vain ”kaikkein hurjimpiin suorituksiin määräämällä ajokieltoja”.

Poliisi toivoo, että vanhemmat keskustelisivat lastensa kanssa mopomiiteistä.