Nashvillen tappioputki jatkui NHL:ssä – Juuse Saroksella karmea ilta

Nashville Predatorsin maalilla aloitti Juuse Saros, joka päästi ottelussa viisi maalia. Hänet korvasi Justus Annunen, joka joutui päästämään kiekon kertaalleen taakseen.

Maalivahti Juuse Saros torjumassa kiekkoa.
Juuse Saros vaihdettiin pois Nashvillen maalilta kolmannen erän alussa. Kuva: Brad Penner-Imagn Images

Jääkiekon NHL:ssä Nashville Predatorsin vaatimaton alkukausi sai jatkoa, kun joukkue hävisi New York Rangersille 3–6.

Kyseessä on jo viides perättäinen tappio New Yorkissa vierailleelle Predatorsille.

Tehopisteille suomalaisista ylsi ottelussa Nashvillen hyökkääjä Erik Haula, joka merkittiin joukkueen toisen maalin syöttäjäksi. Myös Rangersin puolustaja Urho Vaakanainen kartutti pistetiliään ottelussa yhdellä syöttöpisteellä.

Nashvillen maalilla aloittaneelle Juuse Sarokselle peli oli hankala. Saros päästi ottelussa taakseen viisi maalia, kun häntä kohti laukauksia kirjattiin vain 12. Saros vaihdettiin kolmannen erän alussa toiseen suomalaismaalivahtiin Justus Annuseen, joka torjui viidesti ja päästi yhden maalin.

Saroksen torjuntaprosentti on 14 pelatun ottelun jälkeen vain 89,3 ja päästettyjen maalien keskiarvo 3,11.

Nashvillen kaikista maaleista vastasi joukkueen nuori tulokashyökkääjä Matthew Wood, joka teki ottelussa hattutempun.

Rangersille voitto kotiottelussa oli vasta ensimmäinen tällä kaudella. Aiemmista seitsemästä kotiottelusta oli kaikista tullut tappio, mikä oli seuran ennätys.