Suomalaismaalivahdeilla ei ollut paras ilta, kun Florida Panthers rökitti vieraissa Nashville Predatorsin luvuin 8–3 jääkiekon NHL-kierroksella.
Nashville on hävinnyt ennen yön ottelua viimeisestä kymmenestä pelistä kahdeksan ja se on NHL:n keskisen divisioonan viimeisenä.
Yön ottelussa Nashvillen maalilla aloittanut Juuse Saros päästi ottelussa viisi maalia, kun laukauksia häntä kohti tuli 16. Saros vaihdettiinkin toisen erän alussa pois maalilta, mutta tilalle tullut Justus Annunen ei pystynyt joukkuettaan pelastamaan. Annunen torjui ottelussa seitsemän laukausta kymmenestä.
Panthers nautiskeli puolestaan onnistumisista laajalla rintamalla. Kanadalaishyökkääjä A.J. Greer teki ottelussa kaksi maalia ja syötti yhden ja oli joukkueensa paras pistemies.
Nashville Predatorsin suomalaishyökkääjä Erik Haula merkittiin toiseksi syöttäjäksi Predatorsin kolmanteen maaliin.
Nashvillen päävalmentaja Andrew Brunette oli pettynyt ottelun jälkeen. Hän sanoi ottelun jälkeisessä haastattelussa, että koko joukkueen pitäisi pystyä pelaamaan paremmin. Ensimmäinen maali napsahti Nashvillen verkkoon vain 11 sekunnin pelin jälkeen.
Yön muissa otteluissa Los Angeles Kings voitti Ottawa Senatorsin 2–1.
Suomalaisista ottelussa syöttöpisteen nappasivat Los Angeles Kingsin Joel Armia ja Ottawa Senatorsin Nikolas Matinpalo. Leevi Meriläinen torjui Ottawan maalilla 20 kertaa, mutta se ei riittänyt voittoon.