Seinäjoen uimahalli on tänään jouduttu sulkemaan kaukolämpöverkon vian takia.
Ongelma havaittiin puolen päivän aikaan, jolloin halli suljettiin.
– Vika on havaittu lämmönvaihtimessa, jonka vuoksi lämmin vesi on jouduttu katkaisemaan, kertoo liikuntatoimenjohtaja Jari Mäkelä.
Korjaustyöt ovat jo käynnissä.
On mahdollista, että uimahalli pysyy kiinni lauantaihin saakka.
Salibandypelaajat tänään muualle suihkuun
Urheilutalon tilat ovat auki, mutta kiinteistöön ei tule lämmintä vettä. Talo kuitenkin lämpiää.
Tänä iltana urheilutalon puolella pelataan miesten salibandyliigan runkosarjan viimeinen ottelu SPV-OLS klo 18:30.
– Seuroja on tiedotettu asiasta, että lämmintä vettä ei tule. Ottelu pelataan normaalisti ja pelaajille on järjestetty pesupaikka toisesta kiinteistöstä, kertoo Mäkelä.
Mäkelä muistuttaa, että kyse on vanhasta 1977 valmistuneesta kiinteistöstä, joten ikä voi olla yksi syyllinen vikaan.
– Katkos on kuitenkin todella harmillinen. Rakennus on kovalla käytöllä, täällä käy tuhat asiakasta päivittäin, Mäkelä harmittelee.