Turun kehätiellä sattui keskiviikkoaamuna kahdeksan aikaan kahden henkilöauton kylkikolari.
Naantalin suuntainen liikenne ehti ruuhkautua noin puolen tunnin ajan, kun pelastuslaitos raivasi onnettomuuspaikkaa.
Liikenne sujuu kuitenkin nyt normaalisti.
Onnettomuus sattui Runosmäen ja Kärsämäen siltojen välillä.
Henkilövahinkoja ei sattunut.