Kahden auton kolari ruuhkautti liikennettä Turun kehätiellä

Onnettomuuspaikka saatiin raivattua kello 8.15 ja liikenne sujuu normaalisti.

Varsinais-Suomen pelastuslaitoksen paloauto pelastuslaitoksen logolla.
Kuvituskuva. Kuva: Pontus Nyqvist / Yle

Turun kehätiellä sattui keskiviikkoaamuna kahdeksan aikaan kahden henkilöauton kylkikolari.

Naantalin suuntainen liikenne ehti ruuhkautua noin puolen tunnin ajan, kun pelastuslaitos raivasi onnettomuuspaikkaa.

Liikenne sujuu kuitenkin nyt normaalisti.

Onnettomuus sattui Runosmäen ja Kärsämäen siltojen välillä.

Henkilövahinkoja ei sattunut.