Juomavesi tulee häiriötilanteen takia keittää useilla alueilla Pohjois-Espoossa, ohjeistaa Helsingin seudun ympäristöpalvelut HSY. Häiriötilanne aiheutui alueella tapahtuneesta vesijohdon rikkoontumisesta. Vedenpaineen laskun vuoksi juomavesi on keitettävä varotoimenpiteenä.
Vesi tulee keittää vähintään viiden minuutin ajan, ennen kuin sitä voi juoda tai käyttää ruoanlaittoon.
HSY antoi veden keittokehotuksen kymmeneltä keskiviikkoiltana. Kehotus on voimassa toistaiseksi.
Veden keittokehotus koskee Juvanmalmia, Kalajärveä, Lahnusta, Luukkia, Korpilampea, Niittymäkeä, Odilampea, Perusmäkeä, Pirttimäkeä ja Punametsää.