Useiden lähteiden mukaan Serena Williams tähtää paluuseen nelinpelissä yhdessä Victoria Mbokon kanssa.
Served-podcast, jota isännöi entinen miesten maailmanlistan ykkönen Andy Roddick, vahvisti myös Serena Williamsin pelaavan kanadalaisen nousevan tähden kanssa nelinpeliä.
44-vuotias tennislegenda on pyytänyt villikorttia WTA 500 -ruohoturnaukseen, joka pelataan nurmikentällä Queen'sissa 8.–14. kesäkuuta, juuri ennen Wimbledonia.
Serena Williams ei ole pelannut sitten vuoden 2022 US Openin, jolloin hän ilmoitti jättävänsä tennisuransa taakseen.
Williams ruokki kuitenkin paluuhuhuja ilmoittautumalla dopingtestausjärjestöön viime joulukuussa, mutta kielsi tuolloin paluun.
Naispelaajat innoissaan Serenan paluusta
Tennistähti Naomi Osaka sanoi olevansa iloinen Serena Williamsin mahdollisesta paluusta tennikseen.
Osaka sanoi Ranskan avoimissa torstaina, että hän aikoo katsoa Williamsin mahdollisen paluuottelun. Osaka korosti, että Serena ja Venus Williams olivat hänen esikuviansa nuoruudessa.
Venus Williams on seitsemänkertainen Grand Slam -voittaja. Siskokset voittivat yhdessä 14 Grand Slam -nelinpelititteliä.
– Se on todella hienoa. En ole koskaan nähnyt Serenaa livenä, sanoi teini-ikäinen yhdysvaltalaispelaaja Iva Jovic, joka saavutti Roland Garrosissa kolmannen kierroksen pelipaikan ensimmäistä kertaa torstaina.