Liikkenne kulkee jälleen Kehä ykkösellä

Kehä ykkösellä tapahtunut tieltä suistuminen haittasi kello kolmen jälkeen liikennettä Lahden suuntaan.

Pelastuslaitoksen ja RTF-ryhmän merkit hihassa ja varusteliivin rinnassa.
Pelastuslaitos on onnettomuuspaikalla. Kuva: Matti Myller / Yle

Liikenne kulkee jälleen normaalisti Kehä ykkösellä.

Kehä ykkösen liittymässä tapahtui kello 15 aikaan onnettomuus, jonka takia Lahden suuntaan kulkeva ajokaista suljettiin joksikin aikaa liikenteeltä.

Helsingin pelastuslaitokselta kerrottin Ylelle, että yksi henkilöauto oli suistunut tuntemattomasta syystä tieltä ja päätynyt katolleen.

Suistuminen tapahtui Kehä ykkösen liittymässä tielle 4 Lahden suuntaan.

Auton kuljettaja oli pelastuslaitoksen mukaan noussut autosta omin avuin pois.

Pelastustoimen tiedotteen mukaan auton kuljettaja vietiin sairaalaan jatkotutkimuksiin.

Poliisi tulee tutkimaan liikenneonnettomuuden syytä.