Moottoripyörän kuljettaja kuoli liikenneonnettomuudessa Espoon keskuksessa keskiviikkona, kertoo Länsi-Uudenmaan poliisi. Onnettomuus tapahtui noin kello 11.
Poliisin ensitietojen mukaan kuljettaja menetti moottoripyöränsä hallinnan ja ajautui bussin kylkeen. Hieman alle 40-vuotias mies menehtyi tapahtumapaikalla elvytyksestä huolimatta.
Poliisi selvittää onnettomuuteen johtaneita syitä. Asiasta on kirjattu rikosilmoitus törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta.
Ladataan lomaketta...